torsdag 8 december 2011

Lollo..

Lollo, du är en underbar person som är grym på alla sätt och vis. Jag har känt dig ända sen lekis, och på lekis va vi som handen i handsken, i ettan va och tajta även i tvåan det var trean som vi kom ifrån varann lite, sen i fyra blev vi tajtare tills femman kom då va det kallabalik mellan oss asså.. Fast jag kommer ihåg sen under sommaren bara ngn vecka kvar tills vi började skolan igen så ringde jag till dig och vi blev sams, det vara i typ halva sexan sen så blev det lika dant igen, fast som tur va så blev vi sams innan skolavslutningen och nu, vi går i sjuan ngn vecka kvar till jullovet och sen är det ett läsår sen två år kvar så slipper vi detta..

Nu i sjuan, allt i skolan det blev så jobbigt.. Alla trodde vi skulle dra oss undan varann men vi blev tajta, tajtare än någonsin, vi går igenom detta tillsammans, och jag vet sp till slut så klara vi oss undan det på ett eller annat sätt.. men du ska veta att du är värd lika mkt som allt guld m.m! Fan vad jag älskar dig cheyen <3

Louise Lundberg, du är bäst!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar